Cillian na ostrove
Štvrtok, 03 November 2011 04:00

Trailer na záhadný triler RETREAT s Cillianom Murphym a Jamiem Bellom.

Komorné záležitosti sú fajn. Čo sa stane, ak sa dezorientovaný Adrien Brody zobudí v zhavarovanom aute uprostred lesa? Čo sa stane, ak stroskotáte uprostred mora a začne vás žrať žralok? Podobne atraktívnu (jednoduchú, no údernú) zápletku sľubuje aj triler RETREAT, v ktorom budú tri postavy a dve z nich hrajú skvelí herci.

Jamie Bell už od BILLYHO ELLIOTA predvádza, že nie je úbohou bývalou detskou hviezdičkou, ale chalanom, ktorý na to má. Ukradol si pre seba JUMPERA, dobre si zatancoval s Naomi Wattsovou v KING KONGOVI a v ORLOVI DEVIATEJ LÉGIE bol vyrovnaným partnerom podstatne svalnatejšiemu Channingovi Tatumovi. Najnovšia spolupráca so Stevenom Spielbergom a Petrom Jacksonom na TINTINOVÝCH DOBRODRUŽSTVÁCH na zahodenie tiež rozhodne nebola.

Cillian Murphy by bol jeden z najelektrizujúcejších hercov súčasnosti, aj keby čítal, že tento týždeň má v potravinách kúpiť dve kilá sviečkovej, tri plnotučné mlieka, kilo soli, strúhanku a jedno balenie vajíčok po desiatich kusoch. Dominoval filmom SUNSHINE, BATMAN ZAČÍNA a NOČNÝ LET a vyložene sa nestratil ani v TEMNOM RYTIEROVI a POČIATKU. Jeho filmovú partnerku si zahrá Thandie Newtonová, ktorá pred rokmi patrila medzi chvíľkové hviezdičky („Pohotovosť“, MISSION: IMPOSSIBLE 2), už čoskoro ale dokázala, že na to nemá (RIDDICK: KRONIKA TEMNA, NORBIT).

Faktom je, že hoci existuje trailer, fotky a zopár náznakov deja, RETREAT je natoľko tajomný, že sa nedá povedať, o čom presne má byť. Takmer isté je, že Cillian a Thandie si zahrajú pár, ktorý odchádza na opustený sychravý ostrov uprostred ponurého mora. Ten však prestane byť vyľudnený, keď sa na útesoch objaví čudný mladík (Bell). Tvrdí, že svet bol zničený alebo má k tomu aspoň blízko. A ďalej? Uvidíme - o deji sa toho skutočne príliš veľa nevie.