RoboCop pre rok 2013
Temná budúcnosť
Pondelok, 16 September 2013 03:00

Trailer na nového RoboCopa.

Ako som písal tu, nový ROBOCOP to rozhodne nemal ľahké a skoro vôbec nevznikol. Uvidíme, či je to nakoniec dobre alebo zle. Každopádne máme tu trailer s novým futuristickým vzhľadom prizabitého (už nie rozstrieľanie, ale výbuch auta) detroitského policajta Alexa Murphyho. V rokoch 1987, 1990 a 1993 ho hrali Peter Weller (LEVIATHAN) a Robert John Burke. Už druhý diel nestál za nič, nevraviac o obludnom seriáli. Postava napoly človeka napoly robota má však v určitých kruhoch stále cveng a tieto divácke kruhy by sa na verziu brazílskeho režiséra José Padilhu (ELITNÉ KOMANDO 1 - 2) mohli, snáď, tešiť.

Tentoraz RoboCopa stelesní Švéd Joel Kinnaman (MUŽI, KTORÍ NENÁVIDIA ŽENY Davida Finchera) a Weller nebude mať podľa všetkého ani cameo. Zaujímavejší je však pohľad na hercovo „brnenie“: hardcore fanúšikom sa zrejme nebude páčiť, ale asi je logické, že tvorcovia prišli s novou víziou.

Režisér dostal na vytvorenie kriminalitou zdecimovaného veľkomesta roku 2028 okolo 100 miliónov dolárov a zaujímavé herecké obsadenie; ďalej napr. Gary Oldman ako RoboCopov konštruktér, Samuel L. Jackson ako šéf robotickej firmy, Michael Keaton ako RoboCopov policajný šéf a Austrálčanka Abbie Cornishová (sestra Russella Crowea z DOBRÉHO ROČNÍKA, SUCKER PUNCH) ako RoboCopova žena. V menších rolách by sme mali uvidieť Jackieho Earlea Haleyho (MANIAC COP 3: ODZNAK MLČANIA, PREKLIATY OSTROV, STRÁŽCOVIA, NOČNÁ MORA Z ELM STREET) a Miguela Ferrera, ktorý si zahral už v pôvodnom filme.

Nevyzerá to zle, ale komplikovaný pôrod celého projektu + režisérove hlášky o tom, že do Hollywoodu nikdy nemal chodiť, mierne znepokojujú.