Thor v desivom lese
Slasher
Streda, 21 Marec 2012 04:00

Trailer na tajomný slasher Jossa Whedona s Chrisom „Thorom“ Hemsworthom THE CABIN IN THE WOODS.

Záhadne sa javiaci (sci-fi?) hixploitation slasher THE CABIN IN THE WOODS bol držaný v trezore štúdia tak dlho, až sa z jedného jeho hercov stala hviezda. Takže blížiaca sa premiéra môže byť sčasti postavená i na komiksovej popularite svalnatého Austrálčana Chrisa Hemswortha (DOKONALÝ ÚNIK, STAR TREK, THOR, THE AVENGERS, SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN).

Od snímky sa síce veľa nečaká (predsa len, tešia sa „iba“ hororoví fanúšikovia), no minimálne trailer naznačil, že by sme v kine mali vidieť niečo iné, než sme čakali (prítomnosť ponurej chatky uprostred vyľudnených lesov zvádzala predovšetkým k porovnaniam s Raimiho SMRTEĽNÝMI ZLAMI, neďaleká existencia mĺkveho rozľahlého jazera zasa pripomínala sériu PIATOK TRINÁSTEHO, no trailer je predsa len o niečom inom). Tvorcovia filmu už počas nakrúcania sľubovali „iný slasher“ a zdá sa, že to dodržali. Dokonca tak veľmi, až je otázne, či vôbec ešte pôjde o vyvražďovačku.

Oficiálne bude zápletka o partii mladých ľudí, ktorí odchádzajú užiť si do lesnej chaty. Tu ich však čaká bolesť, tajomstvo, utrpenie a smrť. Režíruje Drew Goddard, pre ktorého sa jedná o režijný debut, no dobrú povesť si získal ako spolupracovník J.J. Abramsa (produkoval mu „Nezvestných“ alebo napísal CLOVERFIELD alias MONŠTRUM). Zároveň sa podieľal aj na scenári, ten je ale dielom predovšetkým Jossa Whedona, ďalšej hviezdy filmu. Whedon je kultový televízny tvorca („Buffy, premožiteľka upírov“) a režisér (SERENITY, práve dokončuje THE AVENGERS, „náhodou“ s Hemsworthom). Joss zároveň film produkuje.