1 Night in Paris (80 %)
Mládeži neprístupné
Streda, 24 Marec 2010 07:37

Takže tu máme v kategórii „Mládeži neprístupné“ po sérii vlastne „úplne normálnych filmov“, konečne oficiálne prvý raz regulárne porno. Toto navyše má v titulnej úlohe...

...„slávnu hviezdu“ a to porno je vlastne „ukradnuté domáce video“. Ak ste videli „domáce video“ Pamely Andersonovej (spomína si dnes ešte niekto na nafukovaciu bábiku z „Pobrežnej hliadky“?), vedzte, že toto je to isté, len sa to neodohráva na jachte a „hrá“ v tom iná „hérečka“. Nezaujímavým až tupým dojmom pôsobiaca (toto slovo je dôležité, Pamelu ani Paris osobne nepoznám a tak neviem, aké sú v skutočnosti... pravdou je, že ma to nezaujíma... druhou pravdou je provokatívna otázka, čo ak Paris svoju hlúposť len predstiera a v skutočnosti je génius?) baba s veľkými prsiami a nulovým hereckým talentom (Múzeum voskových figurín) si zasúložila, jej milenec to nahrával na video a potom to strelil médiám. Alebo také dačo. Keby ste sa ma spýtali na môj názor, zrejme by bol totožný s vašim: naozaj o tom Pamela/Paris nevedeli? Alebo naopak, až PRIDOBRE vedeli, čo robia a celé to „ach bože ukradli mi hambaté domáce video, zabijem sa ja úbožiatko nevinné!!!“ bolo len divadielko?

Nech je tak či onak, leží nám na posteli ďalší výstavný klenot do vitrínky „slávny ksicht to robí na kameru“ a hoci na Paris Hiltonovej nijako extra ani neextra neulietavam (pripadá mi fyzicky aj inak nezaujímavá), bol som z tohto „videofilmu“ nadšený už preto, že voyeuristicky mám šancu nahliadnuť do spálne a od spermií plných úst mediálne známej tváre, ktorá svetu zrejme nemá čo ponúknuť, ale na jej sex sa skoro každý rád pozrie.

Ak by som mal niečo v tomto „filme“ skritizovať, určite by to bola nuda. Že kamera nemá panoramatické zábery z helikoptéry, to mi neprekáža (celý dej sa odohráva v hotelovej izbe), dokonca som to čakal. Ale sledovať desať minút, ako Paris leží s roztiahnutými nohami a medzi nimi jej leží chlap, je dosť únavné. Dokonca som musel pri tejto a jej podobných scénach skontrolovať vyplašene DVD prehrávač, či sa DVD v ňom nezaseklo. Obe telá sa totiž počas týchto „desaťminútoviek“ takmer nepohnú!

Pokiaľ ste to stále nepochopili, film 1 NIGHT IN PARIS (keďže, pokiaľ viem, „snímka“ nebola oficiálne uvedená v SK distribúcii, používam pôvodný názov, ale mám sto chutí preložiť to ako „Jedna noc v Paris“) je „obyčajné porno“, trvá cirka hodinu a len niekoľko minút z toho sú aktéri oblečení a neoblizujú si rôzne časti tiel. Zároveň sa teda zrejme nebudete čudovať, prečo dole, kde bežne bývajú informácie o kameramanoch či scenáristoch nie sú uvedené žiadne mená, dokonca ani kameramana, keďže väčšinou len ležala položená v kresle alebo kde. Každopádne za „režiséra“ filmu býva pokladaný predstaviteľ hlavnej (iná tu vlastne nie je) mužskej úlohy, Rick Solomon.

- 1 NIGHT IN PARIS, USA 2004, cca 63 minút -

Réžia: Rick Solomon. Hrajú: Paris Hiltonová, Rick Solomon a spermie Ricka Solomona

Prosíme, využite anketu na hodnotenie filmu, nie recenzie. Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemne hlasovanie.