PREVIEW Tatranský krvák Fabrika smrti
Hixploitation
Nedeľa, 27 September 2009 17:07

Tento článok pojednáva o novom slovenskom horore Fabrika smrti: mladá krv. Zároveň predchádza rozhovoru s režisérom Gejzom Dezorzom exkluzívne pre portál Recenzie, ktorý bude uverejnený v piatok 2. 10. 2009.

Fabrika smrti: mladá krv je horor o skupine mladých ľudí, ktorí sú v Tatrách agresívne napadnutí Zlom a začína pravá, nefalšovaná vyvražďovačka (alebo skôr hixploitation movie alias snímky o mestských deťoch, ktoré sa na vidieku stanú obeťou miestnych obyvateľov, napr. Vyslobodenie či Pach krvi). Tvorcovia sľubujú nekompromisnú, poctivú „žánrovku“, odohrávajúcu sa v jedinečnej slovenskej prírode. Voľne sa inšpirovali faktom, že ročne v Tatrách zmizne bez stopy niekoľko turistov. Presné číslo sa dozviete v sľúbenom interview. Týmto by mohli vzbudiť nemalú kontroverznú vlnu á la Hostel. Obyvateľom republiky, ktorej vtedajší minister zahraničných vecí údajne reálne chcel zakázať vstup Elimu Rothovi do štátu, stačí málo.

Pred kamerou uvidíme pozoruhodnú kombináciu ľudí: od profesionálnych hercov (Ján Antonín Duchoslav, Táňa Pauhofová) cez mediálne hviezdy (moderátor Martin „Pyco“ Rausch) až po nečakanú hudobnú posilu (Tina, Rytmus či multiinštrumentalista Marián Čekovský, ktorý by mal k snímke dokonca zložiť hudbu). Dočkáme sa aj niekoľkých cameo, ale o tom do piatku pomlčme.

Dole prikladáme video z kastingu. Väčšinu energie si ponechávame do spomenutého rozhovoru s režisérom Gejzom Dezorzom (napr. seriál „Mesto tieňov“), v ktorom sa budeme snažiť - s režisérovou pomocou - nekĺzať po povrchu.