PREVIEW Stalloneho odpísané komando (II)
Utorok, 18 August 2009 16:02

Keďže nie každý rok tu máme film, v ktorom sa stretnú Stallone, Schwarzenegger, Bruce Willis, Jet Li, Jason Statham a Mickey Rourke, už druhý raz si povieme o The Expendables.

Takže posledná klapka pred X týždňami už padla a aby sa stihla premiéra v roku 2010, Stallone sa zavrel do strižne a snaží sa nakrútenému materiálu dať zmysel. Niektoré hlasy dokonca naznačujú, že Sly je taký profesionál, že premiéru stanovil na relatívne tak za dlho (na obyčajný akčný film bez výrazných počítačových efektov á la Iron Man 2) len preto, aby príjemne prekvapil nedočkavých fanúšikov a akčný triler The Expendables oficiálne pustil do kín skôr oproti očakávaniam.

Keďže sme vás o snímke už informovali, netreba opakovať bombastické herecké obsadenie, zápletku ani očakávania fanúšikov akčného žánru. Prinášame vám teda „len“ nové fotky, na ktorých konečne uvidíte aj Jeta Li so samopalom (Smrtonosná zbraň 4). Inak, čo sa informácií týka, stále nič nové pod slnkom – stále sa nevie, nakoľko bude Dolph záporný alebo chvíľku záporný a potom kladný (alebo najskôr kladný a ku koncu psychopatický) a netuší sa ani to, aký veľký/malý priestor bude mať Mickey Rourke, aj keď tu mám pocit, že sa z pôvodne miniatúrnej roličky môže veru stať jedna z piatich najväčších. Vlastne tento týždeň sa na svete objavilo krátke (a strašné) video s niekoľkými piko sekundami záberov, kde niekto niekoho hádzal o stenu, ale z tohto neplnohodnotného, ba až nedôstojného materiálu sa nedá vôbec nič vytušiť a tak vám ho ani neponúkame. Užite si pre dnešok aspoň fotky a dúfajme, že ak sa do tretice stretneme s The Expendables na portáli Recenzie, bude existovať oveľa viac namakaných fotiek a ak parom dá, i teaser.